Stworzenie i zredagowanie ulotki zachęcającej do skorzystania z oferty firmy to połowa sukcesu. Druga połowa zależna jest od kolportażu ulotek. Decydując się na ich dystrybucję, należy zastanowić się, czy rozdawanie ulotek przed siedzibą firmy przypadkowym przechodniom, którzy się śpieszą, jest najlepszym wyjściem.
Skuteczniejszym rozwiązaniem jest roznoszenie ulotek bezpośrednio do skrzynek pocztowych klientów. W Pro-Mailer zajmujemy się nie tylko dystrybucją materiałów reklamowych, ale również ich drukiem. Sprawdź, jak dlaczego warto zareklamować swoją firmę na terenie Krakowa właśnie z naszą pomocą.
Statystyki pokazują, że w ponad połowie gospodarstw domowych w Polsce można znaleźć rozmaite ulotki – można więc śmiało założyć, że większość z nas przechowuje je po to, aby później z nich skorzystać. Z danych wynika, że 78% konsumentów, którzy mieli styczność z ulotką reklamową, zerknęła na jej zawartość przed całkowitym jej się pozbyciem. Pozostałe 22% czyta ją dokładnie. To bardzo dobre wyniki w szczególności, gdy zestawimy je z danymi dotyczącymi reklam w telewizji, newsletterów lub reklam prasowych. Aż ponad 60% konsumentów nie ogląda reklam emitowanych w telewizji, a ponad 80% omija reklamy, czytając gazetę. Z kolei jedynie 35% badanych potrafi sobie przypomnieć, jakie oferty dostali za pośrednictwem poczty elektronicznej, a aż 89% pamięta, jaką ulotkę otrzymali.
Jak widać, kolportaż ulotek zdecydowanie pomaga w rozpowszechnianiu marki w świadomości klientów. Udana kampania kolportażowa może przynieść znaczące zyski. W przypadku Krakowa można dotrzeć nawet do ponad 750 tys. mieszkańców.
Organizacja dystrybucji ulotek w Krakowie wymaga wiedzy oraz doskonałego przygotowania, dzięki czemu kampania kolportażowa ma szansę okazać się sporym sukcesem. W Pro-Mailer realizujemy tę usługę na jak najwyższym poziomie. Sprawdź poniżej, co wpływa na naszą jakość.
Kraków to jedno z największych, a zarazem najpopularniejszych miast w naszym kraju. Co roku dawną stolicę Polski odwiedza ponad 10 milionów turystów. Wysoka liczba mieszkańców – w 2021 roku ta liczba wynosiła 781,1 tys. – ogromna liczba turystów i przyjezdnych, którzy dojeżdżają do Krakowa do pracy albo na organizowane w mieście imprezy kulturalne i sportowe, sprawiają, że kampania kolportażowa w tym mieście może pomóc dotrzeć do znacznej ilości klientów.
Zainteresowała Cię oferta roznoszenia ulotek w Krakowie? Skontaktuj się z naszymi specjalistami – możesz do nas zadzwonić, wysłać maila lub wypełnić formularz kontaktowy znajdujący się na stronie.